ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

تصاویر بازیگران و خوانندگان10

http://www.pix4pix.net/upics/images/95191795128043644198.jpg



















نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

اره عزیزم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

نه بابا من اصلا هیچی در مورد سیاست وعکس نداشتم
والله من که یادم نمیاد کاری کرده باشم
اخرین بار تو وایت برد با استقلالی ها بحث میکردیم

چی بگم داداش!!!به مدیریت نامه دادی؟

رضا رستمی دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام محمد جون من نمیدونم چرا کاربریم تو ۱۸قدم مسدود شده هر کاری میکنم دوباره ثبت نام نمیشه من چی کار کنم عزیزم میشه راهنماییم کنی داداش گلم

سلام عزیز...
مطالب سیاسی تند یا تصاویر غیر مجاز داشتی؟یا نمیدونم از اینجور موردهایی که مدیریت میتونه مسدود کنه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد