ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس های داغ ضد دختر!(جدیـــــد)

اس ام اس های داغ ضد دختر!(جدیـــــد)

 


  

مورد داشتیم دختره با عکسای خودش پست ارسال میکرده داخل شبکه های اجتماعی
مردم فکر میکردن تبلیغات لوازم آرایشه..!!!!!!!!!!!

 

...

 


نزد عالم فرزانه شیخ بزرگ حکیم نامی  *** رفتم تا از او بپرسم که  چگون میتوان بانوان را شناخت.
ایشان به من  کتاب 2256 صفحه ی از فیزیک دادند و گفتند برو مطالعه کن و بازگرد
اینچنین کردم ونزد شیخ بازگشتم و از ایشان خواستم که پاسخ سوالم را بدهند
گفت از کتاب چه آموختی؟ گفتم هیچ
گفت برو 10 سال مطالعه شبانه روزی کن و بازگرد
رفتم و بعد از 10 سال بازگشتم و از ایشان باز پاسخ سوالم را خواستم
ایشان بگفت از کتاب چه آموختی؟ باز بگفتم  هیچ
گفت: اگر غیر این را می گفتی به صداقتت شک میکردم
اگر هزاران سال دیگر هم مطالعه کنی هرگز اززنان هیچ یاد نمی گیری که از مبهم ترین بخش خلقت جهان اند..
پاسخش بسیار منطقی بود و من شاد و خرسند به بلاد خود بازگشتم....
از این داستان نتیجه میگیریم که با مطالعه کتاب فیزیک نمی شود زن هارا شناخت ..!!!

 

...


به سلامتی دختری که وقتی گوزید
 هیچکس بهش نخندید ، آخه دور بازوی BFش 63 بود..!!!

 

...

 


دختری که آمار حضور کلاس رو بالا نبره عمراً شوهر گیرش بیاد...!!!!

 

...


دوستان نظرات رو میسپارم به شما:
" دختره پست زده اگه عکس گرفتن تو 5 قاره دنیا کلاس داره ، پس من با کلاس ترین فرد جهانم..!!!!!!"
عمه اش را خدا نجات دهد...

 

...


یه سخن حکیمانه از  منبع معتبر نقل شده که میگه :
" تعداد دخترای خوشگل دنیای مجازی 65 برابر خوشگل های دنیای واقعیه..!!! "
یه وقت فکر نکنید دخترا از آواتار خوشگل دیگران استفاده میکنن

 

...


همه ی قوانین فیزیک زیر سوال میره وقتی که یه کلیپس تو خیابون راه میره!!!
دوستان مدرسه و درس و دنشگاه رو ول کنید همش اشتباه بوده!!!!

 

...


اگه میخوایین دخترای سربه زیری داشته باشین کافیه
.
.
.
.
.
براشون یه کلیپس سنگین بخرین!!!!!

 

...


دیروز خانمم گفت اگه پدرم بهت  بگه 2 میلیارد بهت میدم بیخیال دخترم شو ؛ چی جوابش رو میدی؟
منم گفتم قبول نمی کنم . خانمم کلی ذوق کرد و گفت چه کار میکنی ؟
منم گفتم چونه میزنم شاید یه کم بیشتر پول داد!!!! خانمم گفت اگه نداد چی؟
گفتم همون 2 میلیلرد هم از سرم زیاده!!!!

 

...


دختره  شبیه ته دیگ پنکیک شده از بس به خودش مالونده
 بعد میاد میگه : زیبایی در سادگی است!!!!!!

 


 دلگرم


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد