ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی

پست های دخترانه در شبکه های اجتماعی


  

دختره پست زده:
چه دوراهی سختی
دیشب خواستگار داشتم
نمیدونم شاطر نونوا  رو  قبول کنم یا وانتی که گوجه میفروشه..!!!
 

...

 

دختره پست زده:
آقا پسری که عکس خودتو پست میزاری
 نکن این کارو ما دخترا خوشمون میاد
 از یه ور هم باید سنگین باشم.!
 خب چرا مارو تو دوراهی سخت میزاری؟
 واقعا چرا؟
 از خدا نمی ترسی؟

 

...


دختره پست زده: از کنار تنهایی من که میگذری
گوشیتو بزار رو سایلت نکبت!!!!!
میخوای حرسم بدی؟ برو از خدا بترس!!!!

...

 


دختره پست زده:
غمگینم... مثل زنی که داره به عکس من نگاه می کنه و اشک می ریزه و می گه: کاشکی تو عروس من بودی

...

 


دختره پست زده: چندتا عکس با نون بربری دارم
آپلود کنم لایک میزنین؟

...

 


دختره  قهر کرده یا شکست عشقی خورده یا....
 پست زده:
" داعش بیا منو بخور..!!! "

 

...

 

دختره پست زده:
یه خواستگار داشتم گوجه فروش باباشم شاطر هیچ چی دیگه
الان از سر سفره عقد براتون پست میذارم ^_^
چیه نکنه توقع داشتین ردش کنم تو این قحطی شوهر؟؟؟!!!!
 اونم گوجه فروش‎:-o
خب برام ارزوی خوشبختی کنین برم بله رو بگم ^_^

 

 

...


دختره پست زده:
من دارم میرم بیرون
یکی بیاد غیرتی شه بگه :
هووی کجا برگرد خونه بدونه من جایی نمیری شما !!!
نبود؟؟؟
برم :|
دارم میرما :|
رفتم ک رفتم :|
خاک توسرتون :|

 

...


دختره قیافش شبیه هشدار تموم شدن باتری گوشیه بعد پست زده:
هروخ خاسی به زیبایی های خدااحسنت بگی ⇝⇝

☺☺ به چهره من نیگا کن......⇝⇝☺☺^_^

 

...


دختر است دیگر گاهی پست میزند:
یه سری افراد هستن که اگه مزدوج بشن، کلی آدم شکست عشقی میخورن!
یکیش همین موسوی
یکیش معروف
یکیش الناز شاکردوست
اصن عاغا چرا راه دور بریم؟!
ریا نباشه هااا
یکیش خود من!
خب یکی نیست بگه تو قیافتو تو خونه با شامپو پرژک اشتباه میگیرن چرا زر مفت میزنی؟؟؟؟

 

 


 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد