محل تولد: تهران
تاریخ تولد:۱۳۶۷
تحصیلات: کاردانی پیوسته ی رشته ی موسیقی

سعید کرمانی حدود ۸ سال است که در موسیقی فعالیت داره و کار موسیقی رو با نواختن ویالون آغاز کرد.
از سال ۸۵شروع به خواندن و اولین ترک های او با بهزاد فاشیست بود و معروف ترین ترک او که باعث مطرح شدن او شد آهنگ دیگه نمی خوامت بود که در سال ۸۷خوانده شد و سعید و بهزاد معروف شدن -
چندی بعد از این آهنگ سعید کرمانی و بهزاد فاشیست از هم جدا شدند که باعث ضعیف شدن کار های این دو شد که باعث شد باز با هم کار کنن ولی دیگر سعید به کارهایش با بهزاد مورد پسند مردم نبود به علت کارهای ضعیفش با بهزاد او دوباره از بهزاد جدا شد و با علیشمس به خوانندگی ادامه داد که موزیک ویدیوی دیگه نمی خوامت رو با علیشمس اجرا کرد.
سعید کرمانی از علیشمس جدا شد و کارهای تکی رو شروع کرد – کار های او خیلی مورد پسند مردم بود چون کارهای احساسی زیبایی داشت ولی کار های او در بازار نبود زیرا حدود ? سال است که ? & 8 وارده بازار شده و مردم به غیر از آهنگ های به سبک ? & 8 چیز دیگه ی گوش نمی دادن.
سعید بعد از اون تصمیم گرفت ? & 8 کار کنه – سعید اولین ترک های ? & 8 خود رو با مهدی صفرتایم خوند که باعث شد با مهدی همکار بشه و هم اکنون هم هنوز با مهدی کار میکنه ، سرانجام سعید سبک ? & 8 رو ادامه داد که آهنگ اشوم فشن بهترین این آهنگ ها بود.

دستم دستم دستم …………… مرسانه باد !!


سعید کرمانی به تو بال میده
حالا بنیامین به تو حال میده
رد بول بخوریم و بال دراریم
با دمپایی تو انباری
پسر داییتو با زن داییت
نگو نه نمیشه
وای نگو نه نمیشه
بابات بیاد این دور و ورا به پر و پام بپیچه
نگو نه نمیشه
وای نگو نه نمیشه
نگو نه نه نگو نه نه
نون و نمکتونو خوردیم دخترتون و بردیم
رفتیم واسه شما دبی لباس عروس آوردیم
بدو بیا وسط قرش بده
دلتو ببر و بهش بده
برو توی اتاق پشتی رد بولو باز بهش بده
رد بول بخوریمو بال دراریم با دمپایی تو انباری
پسر دایییتو با زن داییت
نگو نه نمیشه وای نگو نه نمیشه
بابات بیاد این دور و برا به پرو پام بپیچه
نگو نه نمیشه وای نگو نه نمیشه
خانوم رد بو لو خوردیم
بال در اوردیم
چرا ساکتی نفس نمیکشی
خب نکنه که مردی
بینم شما هنوزاکبندی
نکنه مقیمه تایلندی
چقد چهرت شکسته شده نکنه شمام کارمندین
چشاتون مثل گربستو
خیلی خوب میبینه دور دستو
میخوای با من همکار بشی
خب کار از منو پول از تو
خانم شما اگه شرکت داری
ما ام یه هتل تو شمشک داریم
یه موقعی سوییت خواستین به شما میدیم خب قیمت پایین
شما سه روزه که غیبت داری
ولی به خدا ما غیرت داریم
اخه تنها تو داف نیستی
18 هزارو شیشصد تایین
من که کار اصلیم این نیست
با با من توریستم
شما به من اسم بدین من سرچ میکنم تو لیستم
اگه شما بال درارین به نظر من که بد نیست

چون دافایی که رد بول نخورن میرن قاطیه بلک لیست

لیلی برو خونتون به خاطرخواها تو رو نده
چون سعید کرمانی با کامی راسکال اومده
اینم از کار جدیدم که اومده تا که گل کنه
سعید کرمانی اومده تا جای مایکل جکسونو پر کنه
کامی راسکالم توپاکه ولی شیش و هشت می خونه
واسه خوبا می خونه نه یه مشت خل و چل و دیوونه
پس خوب یادتون بمونه

خوشگلم یه گوشه نشسته خنده خنده می کنه
نمی دونه که داره دلم رو رنده رنده می کنه
من میگم لیلی می خوام که حسابی دلمو چلونده
هی میگید لیلی کیه همونی که موش بلونده
وای همونی که موش بلونده

خاطر خواتم لیلی
آره خاطر خواتم خیلی
چرا به من تو بی میلی
من که دوست دارم بیبی

وظیفه ی من دور شما لیلی خانم دور زدنه
وظیفه ی کامی راسکال فقط اینجا مخ زدنه
لیلی جون باید ببخشی که میگم چه لبایی داری
لیلی جون خیلی دافی شصت میلیون فدایی داری

خاطر خواتم لیلی
آره خاطر خواتم خیلی
چرا به من تو بی میلی
من که دوست دارم بیبی

می خوای کامی راسکال روانیت بشه بیاد دوماد مامانیت بشه
اصن می خوای شب عروسیمون با موزیک ماها فضا هیت بشه
رو پیشنهادم فک کن بازم
بدو موهاتو فر کن واسم
کمرتو پره قر کن بازم
خاطرخواهاتم ول کن واسم
دوس دختر داری !؟ ، نه به جون تو
دلمم میگه همه جوره تو
میگی دوسم داری خب آره جون تو
منم طلبه شدم و نره جون تو (!)
خب ما با هم از اون حرفا که داریم
تا الانم توی دریا کناریم
قایق سواری با ریسکشم
می ارزه که با تو من خیس بشم
دخی بیا قبل از اینکه کسل شم
بزنیم بریم خزر شهر
یکم با من ور بری
تا تو در نری منم زبل شم

خاطر خواتم لیلی
آره خاطر خواتم خیلی
چرا به من تو بی میلی
من که دوست دارم بیبی

 


سعید کرمانی ، هومن رجبی
ببین دختر
تو اصن هیچ رقمه به من نمی خوری
ولی من یه اشتباهی کردم و
تو رو آوردم تو این بازی ای که سر و ته نداشت
شنیدی میگن شاهنامه آخرش جلده؟
نشنیدی ، نه؟
ولی از من بشنو
شاهنامه آخرش جلده

تو مثه سایه ای که هر لحظه باهامی
من دارم حس می کنم رو شونه هامی
من می خوام داغون بشم اشک بریزم
گریه هم نمی کنم چون تو چشامی

وقتی احساسم و قلبمو گذاشتی تنها
مثله یه سنگ شدم کنار دریا
که بهش آبی نمی رسه ولی باز
منتظر می مونه تا طلوع فردا

دیگه دستات واسم گرمی ندارن
حرفات واسم معنی ندارن
من ، آره یه بی قرارم
که تو رو دیگه دوست ندارم
نیا ، سمتم نیا
از من دور شو که بی تو عمرا دیگه کم نمیارم

یادته با پسر دیدمت رنگ از پوستت چرید
به من گفتی که می خوای بری با دوستت خرید
تحملت می کردم روزی هزار و صد بار
برو دیگه از زنگ گوشیتم صدامو بردار
می دونم که پشت سرم به من گفتی ناشی عملی
با منم بودی آمار می دادی به ماشین بغلی
تو بازم منو می خوای معلومه طلبه شدی نه!؟
من الان با خاکستر عکسات بغل شومینم
بیچاره فک می کنه که به ما صدمه زده باز
نمی دونه که زنده بودنشم صدقه سر ماست
تو منو واسه عشق و حالت خواستی زدی به زاویه
دیگه نمی خوام ببینمت تو صدم ثانیه
تو باید پاره پاره بشی مثه علف هرز
من مگه مایه پایه داشتم شدی هبل من
خوشحالم از این که بدون من تو زنده بودی
من بعد از این اسمتو می ذارم ___ پولی

سعید کرمانی ، نه نیا سمتم نیا

تو مثه سایه ای که هر لحظه باهامی
من دارم حس می کنم رو شونه هامی
من می خوام داغون بشم اشک بریزم
گریه هم نمی کنم چون تو چشامی

وقتی احساسم و قلبمو گذاشتی تنها
مثله یه سنگ شدم کنار دریا
که بهش آبی نمی رسه ولی باز
منتظر می مونه تا غروب فردا

دیگه دستات واسم گرمی ندارن
حرفات واسم معنی ندارن
من ، آره یه بی قرارم
که تو رو دیگه دوست ندارم
نیا ، سمتم نیا

از من دور شو که بی تو عمرا دیگه کم نمیارم


همه وایستادن دم در میگن تو بده

چون سعید کرمانی با کامی راسکال اومده

اگه منو دوس داری باید حلقه بکنی تو دستت
همچین واسم سیس (!) نگیری که قلب کوچولوم بترسه
آخه یکی دوتا که نیستین رو هم دیگه هزار تایین
امشب می خوام با این آهنگ بریم به اوج هزار پایی

به و به و به یکی هست توشون قشنگ
می برمتون اوشون فشم
کیلید ویلا رو بهت میدم
اگه با کسی جز من برقصی میام و جرت میدم

ای جان لباشو چه کشندست
ماشینشم دو دندست
خانم بگو این چیه پوشیدی تاپه یا که دو بندست

وای منو نگاه نکن زیر چشی بیا
منو بگیر تا سیر بشی بیا
بله رو بگو بگیرمت قبل از این که تو پیر بشی بیا

بیا بیا

آخ اون عشوه های ملوس
واه آرایش تازه عروس
بگو خریدار نداره؟
چرا خریدار نداره؟
ای وای قد و قوارشو ببین
در حد ریل قطاره
ای جان سر و ته نداره
آخه شمال و جنوب نداره
به این میگن یه زن خوب
لباسای به ذره (یا یه سره!) توپ
می پوشه و جلوم عشوه میاد
می خوای د بگی د بش نمیاد؟
چرا چرا چرا نمیاد؟
کی میگه اون منو نمی خواد و
با من تو تنهایی نمیاد؟
کی میگه اون تو رو نمی خواد
و با تو تو هرجایی نمیاد؟
من وایستاده به گوشم
فقط شما بگو چند؟
بگو بگو بگو بگو چند!؟
بگو یه دلار بدم؟
نه نه حالا بده به ریال
تازه می خوام واست سریال بازی کنم
خط متروی دلمو تا دل تو راه اندازی کنم
فقط شما بگو چند
بگو بگو بگو بگو چند؟
آخه بچه ها تو کوچن
آقا کجا در میری؟
میرم لباسای خوب بپوشم
آخه تسلط کامل دارم به زبان اینگیلیسی
بگو واسه گردش بریم ال ای یا پیست دیزین
اصن می خوای با من باشی یا بیلیط بخرم بزنی بری کیش؟
بگو لکسوز (!) دوس داری یا بخرم واست سری شیش!؟