ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جوک های جدید و پست های فیس بوکی خنده دار



یه بار با مخاطب خاص رفتیم کوه ، پاش لبه پرتگاه سرخورد دستاشو گرفتم نیفته
یهو یاد این جمله افتادم :
عشقتو رها کن اگه برگشت از اولم مال تو بوده اگه برنگشت که از اولم مال تو نبوده

منم دستاشو رها کردم دیگه برنگشت
کصافط منو نخاست !!
.
.
.

آهای حسود ، دیگه نمی خوام کور بشی !

گناه داری

از خدا میخوام دو تا چشم اضافه بهِت بده که بیشتر بسوزی

.

.

عاشق اینم که وقتی استاد می پرسه : تا کجا درس دادم؟
همه مثه بـُــز همدیگه رو نگاه می کنن و هیچ کس جوابی نمی ده ...!!!
عاشق این اتحاد و هماهنگیم توو وا نکردن لای جزوه!!


 

 


رفتم بقالی ماست بخرم ، بقاله گفت : دیویستی داری ؟
منم دست کردم تو جیبم یه آدامس بهش دادم و گفتم : امروز روز انتقامه !

.
.
.
آموزش طرف به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر :
خب حواستو جمع کن ! آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس ، بندازش تو صندوق پست
اون وقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرستش برا فرستنده !!

.
.
.
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﺨﻤﻪ می خورﺩﻡ ، ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺩﺍﺩ
ﯾﻪ ﺗﺨﻤﻪ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﻓﺮﺩﺍ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﺍﻧﻘــــﺪ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ !!
فک که میکنم میبینم خیلی حال میده هاااا ، اینطور نیس عایا ؟؟

.
.
.
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻢ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ! ( ﺧﺪﺍ ﻧﺼﯿﺐ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﻧﮑﻨﻪ )

ﺩﺍﺩﺍﺷﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﺯﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩﯼ؟ ﻣﯿﮕﻪ : ﺁﺭﻩ ﯾﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻓﻮﻝ ﺍﭺ ﺩﯼ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﻓﻘﻂ !!

ﻣﯿﮕﻢ : ﺁﺧﻪ ﮐﺮﻭﮐﺪﯾﻞ ﺗﻮ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻤﻮ ﮐﺸﯿﺪﯼ !

ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﻟﮑﯽ ﺷﻠﻮﻏﺶ ﻧﮑﻦ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ !!! ﺑﻪ ﻣﻦ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ !!!!
.
.
.
یه بار با مخاطب خاص رفتیم کوه ، پاش لبه پرتگاه سرخورد دستاشو گرفتم نیفته
یهو یاد این جمله افتادم :

عشقتو رها کن اگه برگشت از اولم مال تو بوده اگه برنگشت که از اولم مال تو نبوده

منم دستاشو رها کردم دیگه برنگشت

کصافط منو نخاست !!

.
.
.
طرف با اسم مهساجووون اومده تو یه گروه
میگه من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید ؟
سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت !
مشکلش که حل شد گفت : بچه ها … دمتون گرم !
اسمِ من عباسه ، نوکرتونم که مشکلمو حل کردین
اول با اسم خودم اومدم ، هیشکی جوابمو نداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد