ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جوک های جدید و پست های فیس بوکی



ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﮐﻠﯿﭙﺱ ﻧﺰﺩﻩ ﺑﻮﺩ
ﻏﯾﺒﺖ ﺑﺮﺍﺵ ﺯﺩﻥ

  
یعنی نگاه حسرت باری که مردم به این پیک موتوریای حمل پیتزا دارن به آخرین مدل پورشه ندارن… جیگر آدم آب میشه..

.

.

.


باید روی بسته های خوراکی، جای اینکه بنویسن
“از اینجا باز شود”
بنویسن:‌ “اگه تونستی از اینجا باز کن!!

.

.

.


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ …
.
.
.
.
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ

مثہ اینکہ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﺷﺪﻩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ

صلوات بفرستین

.

.

.


مورد داشتیم ورودی ۹۲ التماس میکرده به مسئول آموزش
که بره اون کلاسی که دوستش هست

.

.

.

مورد داشتیم :
دختره قبل از اینکه بینیشو عمل کنه تو استخر کرال پشت میرفته ،
همه فرار کردن !
فک کردن کوسه داره میاد

.

.

.

دیشب با نونوایی محلمون دعوام شد
بهش گفتم : جواب ابلهان خاموشی ست
در جا جواب داد : پس خفه شو :))

.
.
.
من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم”
و چیتال میتونی عسیییییییسم …

بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم!

.

.

.


خالم میخواست به دختر کوچولوش آب پرتقال بده ولی نمیخورد.

من گفتم بده خودم بهش میدم.


بعد بردمش تو اتاق، همشو خودم خوردم و لیوان خالی رو دادم خاله

گفتم همشو خورد
.

اونم گفت خدا خیرت بده!!

چند روزه شکمش کار نمیکنه،
توش مسهل ریخته بودم:|:|

هیچی دیگه

من برم دستشویی بیام بقیشو تعریف کنم راستی اینجا کسی میدونه ایزی لایف چنده؟؟؟
.
.
.
تو مهمونی

با زن خودمون برقصیم بهمون میگن بی غیرت
با زن مردم برقصیم میشیم بی حیا
تنها برقصیم میشیم اسکل
نرقصیم میشیم اُمل !!
.
.
.
دختره با خوشحالی استاتوس گذاشته: آخ جون عمه شدم
کامنت پسرا
عزا عزاس امروز، روز عزاس امروز. خخخخخخخخخخ
عزیزم تسلیت منو بپذیر.
تو خیلی جوون بودی.
امیدوارم عمه یه پسر سرتق نشده باشی...........

.
.
.
آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :

بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا …

آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :

مخور غم گذشته

گذشته ها گذشته

هرگز به غصه خوردن

گذشته برنگشته

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد