ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جدیدترین جوک های ماه





هنوز تو شوکِ آهنگ گلزار بودیم که فروتن هم آهنگ بیرون داد!
دیگه باید منتظر آلبومِ
حمید معصومی نژاد خبرنگار اعزامی … رُممم! باشیم
والا :|


 

 

داداشی ” چیست ؟
همون دوست پسره ، فقط رو نیمکت ذخیره نشسته تا نوبتش بشه ! :))

.
کاش قاطی این همه بدبختی لااقل خانم هایده یه آلبوم جدید بده بیرون، دلمون وا شه! یه خورده :|
.
.
.
اینایی که المپیک زمستانی سوچی را توی روسیه برگزار میکنن،اگه جرأت دارن یه دفعه بیان پیست با تیوپ سر بخورن تا بفهمن شجاعت نزد ایرانیان است و بس..



.

.

.



هموطن گرامی پدرمون رو درآوردی!
به شما سبد کالا تعلق نگرفته
خدا شاهده اگه یکبار دیگه به5000499 پیامک بزنی یارانه 45/500 تومانی شماهم قطع خواهدشد!!
.
.
.
مورد داشتیم توی پروفایلش محل سکونت رو زده بوده انگلستان
بعد کاشف به عمل اومده :
سر صف سبد کالا بطری روغن خورده تو سرش از هوش رفته

.

.

.


یه روز رفته بودم خیارشور بگیرم وقتی وارد مغازه شدم گفتم آقا نیم کیلو خیارشور بده.
برام نیم کیلو کشید داد بهم یه نگا به خیارشورا کردم گفتم ببخشید میشه یه کیلوش کنی !
گفت: شما گفتی نیم کیلو حالا میگی یک کیلو .گفتم:ببخشید حواسم نبود !
آقا یه کیلو را برامون کشید من دوباره یه نگا به خیارشورا انداختم گفتم ببخشید میشه ۱,۵ کیلو بدین !
گفت:حالت خوبه؟ ، شما که همین الان گفتی ۱ کیلو بده .گفتم :ببخشید دیگه تکرار نمیشه !
حالا همه اینا به کنار بعد ۲ ساعت دست کردم تو جیبم دیدم پولم اندازه نیم کیلو خیارشوره بهش گفتم من اندازه نیم کیلو خیار شور پول دارم یه لحظه بهم نگاه کرد و بعد هر دو دویدیم !
روزگاری شده ها ، اصن یارو دیوانه بود

.

.

.



یکی از بچه های فامیل که ۵سالشه اومده به مامانش میگه
از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام !
ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه

.

.

.



ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻨﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮋﺩﻩ ﺑﺪﻩ ،
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﻵﻥ ﻓﯿﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﯾﻪ ، ﺗﻮ ﻃﺮﺡ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ
۲۲ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺷﺪﻡ !
ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺷﺎﻧﺲ ﺩﺍﺷﺘﻢ بچه ای ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻧﺼﯿﺒﻢ ﻧﻤﯿﺸﺪ !
ﻣﻦ
ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ
ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻭﻡ
همراه وسط
همراه یکی مونده به آخر
ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
.
.
.

یارو زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما، میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!
بیدار کردن با صدای جارو برقی زیر پا گذاشتن


حقوق بشره… :|
ﭼﻪ رﺳﻢ ﻣﺴﺨﺮه ای دارن این ﺧﺎرﺟﯿﻬﺎ ﮐﻪ زاﻧﻮ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺧﻮاﺳﺘﮕﺎری ﻣﯿﮑﻨﻦ.


ﻣﺜﻞ ﻣﺮد ﭘﺎﺷﻮ ﺧﻮاﺳﺘﮕﺎری ﮐﻦ، اﮔﻪ ﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ……..

ﻫﻤﻮﻧﺠﺎ ﯾﮏ ﭼﻬﺎر لیتری اﺳﯿﺪ ﺑﭙﺎش ﺗﻮ ﺻﻮرﺗﺶ

.
.
.
.

تو فیلما نشون میده بچه هه گم میشه

مامانش ۲۰ سال اتاقشو دست نخورده نگه داشته

من یه بار ۳ روز رفتم اردو

برگشتم دیدم اتاقم شده انباری



امیدوارم شانه تخم مرغتان در راه بشکند ،
در برنجتان فضله موش ببینید ،قوطی روغن تان سوراخ ،
و پنیرتان تاریخ مصرف گذشته باشد.
“انجمن دل شکستگان فاقد سبد کالا”
.

.

عمو حسن سبد باف!
بله!
سبد منو بافتی؟
بله!
توش کالا انداختی؟
بله!
عمو اومده!
چی چی آورده؟
سبد کالا!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مانی جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

بحال بودن اقا

کیانا جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد