ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

گلچین نوشته های دلنشین ;اشعار و جملات






گاه می توان تمام زندگی را در آغوش گرفت ، فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد



  

گاه می توان تمام زندگی را در آغوش گرفت ، فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد

.

.

.



میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت ؟
گفت: جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت

عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم


.

.

.

پاک ترین هوای دنیا متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم می کند

.

.

.


در شهر صدای پای مردمانی است که همچنین که تورا میبوسند,طناب دار تورا میبافند...مردمانی که صادقانه دروغ میگویند وعاشقانه خیانت میکنند...!!!!!

.

.

.


دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت
"او یقینا پی معشوق خودش می آید"
پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود
"مطمئنا که پشیمان شده، بر میگردد"
عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز

.

.

.

با هر آهی آب میروم...کم کم تنم برایم.........گشاد میشود...میدانم
همین روزها
با باد خواهم رفت
و
از یاد

.

.

.



اگر زمان و مکان در اختیار ما بود
ده سال پیش از توفان نوح عاشقت می‌شدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی
یک‌صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی‌هزار سال صرف اندام دیگرت
و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم
آندره‌ مارول

.

.

.


من به تمام فلاسفه ی دنیا

اعتراض دارم

به حجم سنگین اثبات وجود
...
وقتی در چشم برهم زدنی

کسی میتواند بیمیراند دلی

وازهم بگسلاند رشته ی یک زندگی

.

.

.


گریان شده ٬
همچون
دخترکی لجباز
پا به زمین می کوبد...
تو را می خواهد ٬
تمام ِ تو را

دلم


.

.

.


حرفی برای گفتن نمانده
وقتی تو خاموشی چه دلیلی هست برای شادی
وقتی تو نیستی چه بهانه‌ای برای گریه هست
وقتی حضور چشمانت نیست چه نیازی به زندگی است
وقتی تو میروی چه اهمیتی دارد تپیدن قلب
وقتی عشقت را دریغ کردی بیهوده شد وجود من
.
.
.
هرگز از دوری این راه مگو و از این فاصله ها که میان من و توست و هر آنگه که دلت تنگ من است بهترین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار تا که تنهایی ات از دیدن من جا بخورد وبداند که دل من با توست و همین نزدیکی ست...
.
.
.
من خوب می دانم که شب برای خوابیدن نیست وقتی که قرار است تو بیایی با این همه خورشید خسته هر روز تن سوخته اش را نشانم می دهد... و می گوید: شبی در خواب تو بوده... که آتش گرفته است!

نظرات 1 + ارسال نظر
افشین بهاری جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

اگه میشه بیشتر بزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد