ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 طنز نوشته های الکی مثلا..!!


طنز نوشته های الکی مثلا..!!

  

 

دیروز بابام پای کامپیوتر داشت توی نت میگشت .‏
خواستم بیخیال شه بره کنار خودم بشینم رفتم کیس رو خاموش کردم میگه چیکار کردی ؟
میگم الکی مثلا برق رفت :|‏
یهو دیدم مانیتور رو برداشت و کوبید روی زمین اصن مانیتور تیکه تیکه شد .‏
بش میگم چرا این کارو کردی ؟
میگه الکی مثلا خیلی عصبانی بودم :|‏
من :|‏
خودش :)‏
مانیتور :((‏

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 


داستـان آمـوزنـده
رفـیـقـم تـعـریـف مـیـکـرد امـروز بـا گـلـه رفـتـه بـودم کـوه ، ظـهـر یـه نـون و پـیـازی خـوردم دراز کـشـیدم ، تـازه چـشـمام ‏داشـت گـرم مـیشد کـه یـه صـدایـی از تـو گـله اومـد ، سـریـع چـوبـو بـرداشـتـم رفـتم . دیـدم گـوسفـنـدا دارن صـدا مـیـکـنن ، ‏گـفـتـم: چـی شـده ؟؟
‏.‏
‏.‏
‏.‏
یـکـی از گ‍ـوسـفـنـدا گـفـت : الـکـی مـثـلا مـا گـرگ دیدیـم ^_^‏
فـحـش نـدیـد نـامـردا مـن خـودمم گول خوردم

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 


از دست این مورچه ها یه دقیقه موبایلمو نمیتونم بزارم زمین همش فکر میکنن سیب گاز زدس جمع میشن دورش
‏.‏
‏.‏
‏.‏
الکی مثلا من اپل دارم

 

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 


دیروز رفتیم بازار خرید.‏
‏ جاتون خالی خیلی خوش گذشت. ‏
الکی مثلأ ما پول تو جیبمون پیدا میشه. ‏
الکی مثلأ میشه با حقوقی که ما میگیریم میشه زندگی کرد. ‏
الکی مثلأ بنزین هر لیتر 100 تومنه.‏
‏ الکی مثلأ نون لواش 10 تومنه .‏
‏ الکی مثلأ میشه واقعأ زندگی کرد و فقط ادامه نداد . الکی مثلأ . . .‏

 

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 

آخ جون فردا امتحان ریاضى داریم هورااا
‏.‏
‏.‏
الکى مثلن من خیلى درسخونم

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 

 

سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره
‏.‏
‏.‏
‏.‏
الکی مثلا رفیقام رفاقت حالیشون میشه

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 

 

معلممون اومده تو کلاس میگه :هر کی امتحان رو زیر 19 بگیره با والدین باید بیاد!!!‏
بعد از 10 ثانیه:الکی مثلا من سخت گیرم!!!‏
خدایا این معلمارو از ما نگیر!:)‏

 

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 

ولنتاین امسال من یه 3-4 ملیونی پیاده شدم..‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
الکی مثلن من یه عالمه دوس دختر دارم ..‏

 

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 


از چی بگم برات انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد
‏.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
الکی مثلا من یاسم

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 

 

هرگزتسلیم نشو!‏
سربازکوچک شطرنج اگرتااخرادامه بدهد وزیر خواهدشد.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
الکی مثلا الان من یه روشنفکرم

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!

 

 

ب مامانم میگم چرا هر چی کار سخته تو این خونه ب من میگی؟
میگه:الکی مثلا من خانم تناردیم و تو هم کوزتی :)))‏

 

 

طنز نوشته های الکی مثلا..!!


الکی مثلا جراحم
الکی مثلا من بورسلی ام
الکی مثلا من خارجیم
الکی مثلا ....‏
جهان سوم ینی همین
افراد در این کشورها به جای تبادل اطلاعات مفید و سازنده باید مطالبی با مضمون
لوده گی و پلشتی رو بین خودشون تبادل کنن
الکی مثلا من روشنفکرم ^_^‏

 


 

 دلگرم

طنز نوشته های الکی مثلا     طنز نوشته های الکی مثلا..!!     جوک های الکی مثلا   اس ام اس های الکی مثلا     الکی مثلا     الکی مثلاهای خنده دار   الکی مثلا های باحال   پیامک های الکی مثلا     پیامک های باحال الکی مثلا   پیامک های باحال و خنده دار الکی مثلا     اس ام اس های جالب و خنده دار الکی مثلا     اس ام اس های خنده دارالکی مثلا     الکی مثلاهای جدید  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد