ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

جملات جالب و کوتاه طنز.!! سری6

 جملات جالب و کوتاه طنز.!! سری6

جملات جالب و کوتاه طنز.!!

  

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

کاوش اوباما بودی، و من گزینه نظامی روی میزت بودم، هیچ گاه من را از روی میز بر نمی داشتی!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

مبادا آزادی بیان به خشونت شما لطمه بزند!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

نیسان آبی نمی بینه وگرنه راننده قابلیه!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

همونطور که مستحضرید الان قیمت بشکه از خود نفت گرونتره، روی همین حساب قراره از این به ‏بعد تو ظرف یکبار مصرف نفت رو صادر کنیم و اگه همینطور پیش بره، کشورهای خواهان نفت باید ‏با خودشون قابلمه بیارن!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

با این وضعی که من می بینم باید واسه انتخاب واحد ترم بعد برم آموزش بگم: همون همیشگی!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

بعضیا اینقدر خسیسن که اگه بهشون بگی بیا خون بده، میگه والا خودمم کم دارم نمی دونم منو تا خونه ‏می رسونه یا نه!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

در سالیان پیش یک مرد سامورایی می زیست که یک تنه 15 مرد جنگجو را حریف بود. روزی 16 ‏مرد جنگجو به او حمله کردند و پدرش را در آوردند!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

قابل توجه کسانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند، 20 ژانویه با دسته غازها راه می افتیم، لطفا به ‏اشتراک بذارید کسی جا نمونه!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

یه سوال خیلی فکرمو مشغول کرده، ناموسا هیشکی عاشق من نیست یا دارین مسخره بازی در میارین؟

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

فقط یک ایرانیه که می تونه پشت کامیونش بنویسه فقط خدا، توی کامیون رو پرکنه از عکسای دختر ‏هندیا... بعد بارش هم هروئین باشه!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

ما که آخر نفهمیدیم دنیا به کام کیه! ولی هرکی که هست خواهشا دست به دست بچرخونه ما هم دو تا ‏کام بگیریم،ثواب داره!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

شبکه آی فیلم تبلیغ شامپو گذاشته، زنه با مقنعه میگه من از وقتی از این شامپو استفاده می زنم ریزش ‏موهام قطع شده، انتظار دارن از معصومیت نگاهش به صداقتش پی ببریم!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

یک نصیحت از دکتر «نیلجسیژو کستانیفیکف...» دکتر «نیلجسیژوکستانیفیک» میگه: وقتی اینقدر ‏تنبلی که اسم منو نمی خونی نصیحت می خوای برا عمت؟!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

تاحالا دقت کردین هرچی به یه پولدار بخندی پولدار نمیشی. حالا کافیه به یه مریض بخندی یه ماشین ‏می زنه بهت از گردن به پایین قطع نخاع میشی!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

دهه هشتادیا دارن پدر مادر میشن دهه شصتیا هنوز موندن فلسفه وجودی ازدواج چیه؟

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

چند روز پیش داشتم یه مازاراتی می خریدم. سر یک حرف خیلی کوچیک معامله بهم خورد، گفت پول ‏بده، منم نداشتم!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

گاهی خوردن یک لگد از عقب، خودش یک گام به جلو است!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

تو نگاه شامپانزه ها یه حسرتی هست که انگار اگه یه تست درست بیشتر میزدن دانشگاه تهران قبول ‏میشدن!‏

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 

بعضی از درس هایی که در خانواده یاد گرفتیم:‏
بهداشت: اگه می خواید همدیگه رو بکشید، برید بیرون؛ الان اینجا رو تمیز کردم
منطق: به خاطر اینکه من می گم
آینده نگری: اگه از تاب بیفتی، محاله ببرمت خرید
آداب اجتماعی: وقت غذا، دهنت رو ببند
اصلاح رفتار: مثل بچه آدم رفتار کن
انتظار: بذار برسیم خونه
کنایه: گریه می کنی؟ الان یه کاری می کنم واقعا اشکت دربیاد
ژنتیک: چهار تا اخلاق خوبتم به من رفته
دانش و خِرد: وقتی به سن من برسی، می فهمی
عدالت: یه روزی بچه دار می شی، امیدوارم بچه هات مثه خودت باشن

 

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

 


شما دست تون رو با حوله خشک می کنید؟ پس این شلوار برای چی پاتونه؟

جملات جالب و کوتاه طنز.!!سری6

دلگرم

جملات جالب و کوتاه طنز   جملات طنز   جوک های خنده دار   جوک های کوتاه   جوک های بامزه   مطالب بامزه   اس ام اس های بامزه   اس ام اس های خنده دار   پیامک های خنده دار   پیامک های کوتاه طنز   پیامک های جالب و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد