ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اس ام اس های داغ ضد دختر.!

 اس ام اس های داغ ضد دختر.!

اس ام اس های داغ ضد دختر.!! سری 22

  

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 

مورد داشتیم دختره تو پروفایلش تو قسمت وضعیت تاهل نوشته: "متـــــــــــــاهل"‏
بعد تو یه قسمت دیگه نوشته : زندگی با حیوان خانگی!!!!!!‏
من ‏O_o
سگ دختره ^_^‏
گربه ی همین دختره :))‏
مرغ و خروسشون خخخخخخخخخخخ
مادرشوهرش @_@

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25


پسره استاتوس گذاشته تا حالا رقص دختر ایرانی دیدید میترکید از خنده
‏ دختره کامنت گذاشته گفته نه اینکه شما فوتبالتون خوبه!!!!!!!!!!‏
یکی به من بگه وجه تشابه رقص و فوتبال چیه ای خدا

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 


زیر پست دختره  کامنت گذاشتن:‏
How are you
جواب داده:‏
Yes
فیسبوک دو روز عزای عمومی اعلام کرده
تازه من شنیدم پلیس بین الملل دنبالش خدا به خیر کنه!‏

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 

 

دختره زیره پُستِ دوست پسرش کامنت گذاشته{عینه کامنتشه ،کپی کردم }‏
سرنوشت خیلی بیشــووره عشق من... بی تو الان خیلی سردمه... قلبم آتیش میگیره.......... بیا:(‏
سردشه ولی قلبش داره اتیش میگیره :|‏
هواشناسی:|‏
باکتری های تجزیه کننده:|‏
دوس پسرش:|‏
داعش:|‏
این انفلانزا از نوع درجه 70گرفته ،من براش اَمن یُجیب گرفتم ،شمام برای سلامتیش ی صلوات بفرستید:|‏

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 

 

فیس بوک ،لاین، ویچت، کوکو، بی تالک،وایبر،واتساب،تانگو و…… ثابت کرد که……‏
نود درصد دخترای ایران خوشگلن و هشتاد و پنج درصد شون خوش هیکلو قدبلندن….‏
و اینایی که ما تو خیابون میبینیم توریستن و به زودی از ایران میرن!!!‏

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 

خالم تا دیروز نمیدونست بلوتوث گوشیو چه طوری روشن میکنن به من میگفت بیا واسم روشن کن
‏ الان یه گوشی بوووووووووق گرفته بوووووووووق تومن !!!‏
‏ واسش لاین و وایبر نصب کردم بلد نبود عضو شه واسش عضو شدم رفت خونشون...‏
یه هفته بعدش اومده خیلی طلبکارانه میگه چرا تو لاین پست میزارم کامنت نمیزاری؟؟؟!!!‏
من @_@
گوشیش !!!!!‏
لاین بیچاره :)‏
خالم رفته دنبال چماغ میگرده نشد نشونتون بدم
اوه اوه با اجازه من رفتم !!!!!‏

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 


جلل الخالق
رفتم تو یه سایت ببینم اهنگ جدید چی اومده!!!‏
‏ دیدم نوشته البوم بزرگ از زدبازی <<بزووودی>>‏
‏ دقت کن <<بزووودی>> بعد اونوخ یه دختره  اومده کامنت گذاشته چرا دانلود نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!‏
من دیگه حرفی ندارم!!!!!!‏
ببین با کیا شدیم 75 میلیون نفر :)))))))))))‏

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 


دختر است دیگر...‏
پسوورد فیس بوکش شماره تلفن خونشون بوده
الان هر چی میزنه باز نمیشه
میگم چی میزنی مگه؟
میگه مگه 3نیومده جلو شماره ها؟
گناه داشت;‏
گذاشتم تو فاز خودش بمونه.‏

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 

تو یه سایت مطلبی درباره ی خطرناک ترین زنان نوشته شده بود .‏
نظرات و کامنت های جمعی از هموطنان عزیز:‏
‏-عکس مادر زن من کو؟
‏-خدا از سر تقصیرات همه زنای دنیا بگذره....‏
‏-در همه حوادث پای یک زن در میان است..‏
‏-اینا که کنار زنای ایرانی عددی به حساب نمیان...‏
و....‏
از انتشار جمعی از نظرات معذوریم.........‏

 

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25

 


دخترا جونه مادرتون یه کم شبیه عکس پروفایلتون باشید !!!‏
باو بنزین لیتری 1000 تومنه الکی مارو اینور اونور نکشید :|‏

 

 

اس ام اس های داغ ضد دختر.!سری 25


 دلگرم

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد