ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

پیامک های شب بخیر...

 پیامک های شب بخیر...

پیامک های شب بخیر...


  


*

پیامک های شب بخیر...

*


شــــــب چــه حـکــــــــــایــــــت قــشـنـگـیـســت...‏
آدم را وادار به فــکـر کــردن به آنـهـایــی مــیکـنــد کـه عـــزیـــزنـــد

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 


ساعت 00:00 شد.‏
نگران نباش.هیچ اتفاق خاصی نیفتاده.یک روز معمولی سپری شد و روز دیگری رسید.‏
دوست دارم این روز یک روز معمولی نباشد.روزی که من تو را بیشتر از دیروز دوست خواهم داشت حتما روز بهتری ‏است.با آرامش بخواب...‏

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 

عشقم نفسم خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر از خیلی دوست دارم بهترین نعمت خدامی روحمی با تمام وجودم میپرستمت شیرینم ‏شبت رویایی رویای من

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 

یه شب , تو پشت بوم , یه سر رو به آسمون , یه نگاه خیره بهت , درانتظار دیدنت , لذت با تو بودنت , توهم دوست داشتنت , ‏ترس از نداشتنت , در انتظار دیدنت , دعا برای بودنت , یه روز خوب میرسه که , با حسی ناب با عشقی پاک , جداییمون ‏تموم میشه با هم بودن شروع میشه!‏
شبت بخیر ماه من!‏

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

لالایی می خونم ، بخواب ، خوابت قشنگه
لالایی می خونم برات ، که دلم پر از درده
لالایی می خونم ، یه وقت بیدار نشی از خواب قصه
یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه . . .‏
لالایی می خونم ، من هنوز چشم انتظارم
لالایی ، بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم
لالایی ، بخواب من کسی رو جز تو ندارم
بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت چشمام رو هم بزارم

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 

همیشه شب ها که میشد لااقل ازمون خبری می گرفتی .‏
نمی دونم شب ها دیگر اون شب ها نیستند یا تو دیگر تو نیستی ؟!!!!!!!‏

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 

چه زیباست، وقتی مثل همیشه به آینه نگاه میکنم،
اما آینه، نگاهش متفاوت شده...‏
چه زیباست، وقتی در آسمان، ستاره همیشه پیداست...‏
شبت بخیر *‏

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 

شبت پر از ستاره هایی باشه ک هر شب به خدا سفارشتو میکنن که همیشه ماه بمونی...شب بخیر ماه من

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

رفت خوابید...بی آن که آخرین نگاه محبت آمیزش را به عشقش ببخشد!‏
بی آن که بفهمد این شب,آخرین شب زندگی او بود!‏
‏ و فردا صبح در حسرت یک نگاه!‏
‏ یک عمر حسرت.......‏
ولی من آخرین نگاهم را به تو میبخشم..‏
شب بخیر!‏

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 


همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت
آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود.‏

 

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 


شب قراریست که ستاره برای بوسیدن ماه میگذارد
وچه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب میزند...‏
‏*شبت آروم*‏

 

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 

شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم...‏
به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی...‏
شبت رویایی نفسم....‏

*

پیامک های شب بخیر...

*

 

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد