ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

ســـــــرگــرمـــی روز

خرید انلاین -متن عاشقانه - جدیدترین جــــوک ها- پست فیس بـــوکی - دانلود اهنـــگ - تـــــــرول-مسائل جنسی

اوقات فراغت در فیسبوک

 اوقات فراغت در فیسبوک

اوقات فراغت در فیسبوک سری


  

 

دختره اسم پروفایلش گذاشته ‏A10A
بعد از تحقیقات عظیم محققان دریافتند
اسمش آتنا بوده!!!!!!‏
الله اکبر!!‏
استیون هاوکینگ چنین نبوغی نداره بخدااااا! :-)‏

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 


پسره اسم پروفایلش 5 تا علی بود
‏((‏Ali Ali Ali Ali Ali‏))‏
بهش پی ام دادم داداش اسمت اکو داره اینهمه شده؟؟؟
برداشته میگه نه اسمم "پنجعلی"" که کنارهم 5 تا علی نوشتم
کشور که نیست زندان مغز هاست به جان خودم :|‏

 

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

میخواستم واسه عکس پروفایلم عکس بذارم مامانم از اون طرف میگه یه عکس بذاری پوشیده باشه اصن همون عکست رو که ‏واسه مدرسه گرفتی بذار!!!!!!!!!!!‏
واقعاااا مامانه ما داریم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 


دختر نیستم همیشه خانواده ام پشتم باشن
دختر نیستم 5000فرند داشته باشم دختر نیستم بی کیفیت ترین عکسم ثانیه 4 تا لایک بگیره
دختر نیستم روزانه 30 40 نفر سعی کنن باهام دوستشن و من با ناز بگم نه عزیزم من پسرم یعنی:عکسام بزور 30 تا لایک ‏میگیره همه فرندام رفیقام هستن و غریبه توش نیست تا به کسی پی ام ندم کسی نمیپرسه زنده هستی یا مرده؟؟؟
پسر بودن یعنی مامان بابا تا دوم دبستان
پسر بودن یعنی فقط ی بار فرصت برای کنکور
پسر بودن یعنی دو سال سربازی
پسر بودن یعنی فکر پیدا کردن کار برای ساختن آینده دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه وتنهای رفیقاشون پر از تلاش ‏برای مخفی کردن غماشون من پسرم ب رفیقام حسودی نمیکنم الکی واسش کامنت نمیزارم بگم وای نایس شدی عزیزم اگه ‏زشت باشن میگم جمع کن دکو پوزتو اره من پسرم به پسر بودنم افتخار میکنم

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 


اینایی ک تو پروفایلشون می نویسن ک افکارم مزخرفو تکه، اخلاقم سگه، دور من نپلکی گازت میگیرم و ... من نمیدونم اینا ‏دارن به خودشون فوش میدن یا دارن تعریف میکنن؟؟؟والا! ‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

دختره اسم پروفایلش [ر ر ر]‏
بود,بعد از کلی تحقیق و تفحص سازمان ‏cia‏ وسازمان صلح جهانی فهمیدیم اسمش ستاره...‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

 

یکی از نشانه های آماتور بودن طرف تو کامپیوتر اینه که نرم افزار و بازی هاشو تو درایو ‏c‏ قسمت ‏program file‏ نصب ‏کنه...خدایی اگه دروغ میگم ب قول یکی از بچها بیا تف کن رو کامنت من ..‏

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

 


اینایی که هی کامنت میزارن ادم باید با معرفت با شه با اخلاق باشه و...‏
گول اینارو نخورید اینا میخوان همه بره باشند تا راحت تر به اهدافشون برسن

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 


رو پروفایل بعضیام باس نوشت: وقف عام!‏

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

 

سوال های امتحان تاریخ نسل های بعدی :‏
‏1-چهار تن از نامدارترین مومنت داران ویچت را نام ببرید.(2نمره)‏
‏2-زنی که توانست 5هزار فرند را در 10 دقیقه زیر سلطه خود قرار دهد که بود ؟ (1نمره)‏
‏3-چه کسانی به بلاک کنندگان معروف بودند؟ (0.5 نمره)‏
‏4-در گذشته چه کسانی بیشترین پیام را دریافت می کردند؟ (1نمره)‏
‏5-کامنت چه بوده است؟(2نمره)‏
‏6-دزدی از مومنت چه حکمی داشته است؟ (1 نمره)‏
‏7-سر سلسله ی پیج غیر مجاز که بود و چه کرد؟(1نمره)‏
‏8- میر کامنت اله بلاک زاده چگونه پیج خود را تاسیس کرد؟ (1.5 نمره)‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 


چند وقت پیش ی دختره برا اولین بار (اولین بارا )اومده تو پروفایلم بعد منم تو پروفایلم زدم عاشق صدای سیاوش قمیشی بعد ‏دختره پیام خصوصی داده عاشق منی یا سیاوش قمیشی!!!!‏o-0‎
من جواب دادم خب امیر عظیمی بعد نوشته خاک تو سرت کنم لیاقت نداری !!!‏
‏ من 0-0 ‏
نبیل چیلاس بازیکن الجزایر
‏ 0-‏o‏ اصغر اقا بقالی سر کوچه
‏)_( مردم ارزانتین
‏ *_* *_* *_* ‏
اصلا ی وعضی شده ها لامصب این بی شوهری داره چکار میکنه تو ایران ‏
مسی بفهمه گل به ایران رو از تو گل هاش حذف میکنه والااااااااااااااااااااااااا
‏ یواشی لایک کنید رد شه بره خارجی ها نفهمند

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

 

اینایی که بهشون درخواست دوستی میدی میان پروفایلتونگاه میکنن بعدتاییدمیکنن
اینا همونایین که توخیابون بهشون سلام میدی اول سرتاپاتونگاه میکنن بعدجواب میدن!!!‏

 

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 

 

رفتم تو یه سایتی که دختره زیرش کامنت گذاشته با این متن:‏
ممننوونن..‏
ممققسسیی
گگللمم
ببهه
مماا
ههمم
سسرریی
ببززنن
ععززییززمم
ییااددتت
ننررههاا
مثل آدم که حرف نمیزنن بعد میگن ما مردا درکشون نمیکونیم..ای خدااااااااا
من برم خودمو تو اسید آب لیمو بخوابونم
کسی میدونه یعنی چه !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه نمیدونی اون لایکو بزن

 

اوقات فراغت در فیسبوک سری (10)

 دلگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد